our pertners

Ce este DDoS?

DoS (Denial-of-Service) / DDoS (Distributed Denial-of-Service) este un tip de atac informatic care are drept scop scoaterea din uz a unui sistem hardware, respectiv software.

508 Resource Limits Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.


Ce obții cu fiecare plan de găzduire

Protecție proactivă și automată DDoS

Soluția de protecție DDoS detectează automat atacurile fără intervenție manuală și blochează atacurile fără a afecta performanța site-ului.

Verificarea traficului criptat

Soluția de protecție DDoS îmbunătățește puterea de apărare prin controlul datelor criptate anterior și transmite traficul criptat curat către ținta sa în cazul în care atacurile sunt criptate folosind tehnologia de criptare SSL.

Cost Suplimentar

Toate planurile Nano Hosting oferă atenuarea nelimitată și neîngrădită a atacurilor DDoS, indiferent de mărimea atacului, fără costuri suplimentare.

Întrebări frecventeAflă răspunsurile la cele mai uzuale întrebări.
Cât durează activarea serviciilor?

Activarea serviciilor variază în funcție de tipul acestora și modalitatea de plată aleasă.

Astfel, pentru serviciile de găzduire web, activarea se face imediat după efectuarea plății ( la plată prin transfer bancar, este necesară trimiterea dovezii plății la adresa sales@ducadu.com pentru a fi adăugată în sistem).

Pentru serviciile de servere VPS și servere dedicate, activarea se face in termen maxim de 48 de ore după efectuarea plății.

Cum pot achita facturile?

Orice serviciu poate fi achitat prin următoarele metode:

PayPal – Recomandat doarece serviciile se (re)activează instant

Ordin de plată (transfer bancar)

Numerar la orice sucursală UniCredit Bank din țară

Vă rugăm să NU folosiți plata prin mandat poștal!

Cum îmi pot administra serviciile?

Serviciile achiziționate pot fi accesate din contul de client, la adresa "Contul meu", secțiunea “Servicii"->"Serviciile mele".

Oferiți asistență tehnică?

Da, oferim asistență tehnică gratuită. Aspectele acoperite de asistența tehnică includ: informații despre modul de funcționare a unor facilități de bază, nefuncționarea unor servicii, îndrumare în privința modului de utilizare a contului de găzduire.

Asistența tehnică nu acoperă însă instalarea sau depănarea unor scripturi third-party, fie ele și incluse în Softaculous ( Softaculous este un installer de aplicații web diverse, gratuite; pentru acestea se oferă posibilitatea instalării din câteva click-uri însă nu se oferă asistență tehnică).

De asemenea nu includem în asistența tehnică, realizarea sau asistarea clientului în realizarea site-ului propriu. În ciuda acestor prevederi înțelegem că volumul de informații poate fi copleșitor și de aceea într-o măsură rezonabilă, vom încerca să va ajutăm dincolo de obligațiile noastre contractuale.

În cazul în care aveți cerințe deja bine definite și doriți să știți de la bun început cum vă putem ajuta, vă rugăm să ne contactați.

Oferiți migrare gratuită conturi de găzduire?

Nano Hosting oferă pentru noii clienți migrarea gratuită a contului lor de la un alt furnizor, pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați.